פיצול בבית שמש? נציג בעלזא מצדד ב'שלומי אמונים'

    מוטי הלפרין No Comments on פיצול בבית שמש? נציג בעלזא מצדד ב'שלומי אמונים'

    פרסום ראשון: הפיצול יוצא לדרך? נציג בעלזא בעיריית בית שמש, חבר המועצה ישעיה ויסמן הזדהה בישיבת ההזדהות עם סיעת שלומי אמונים, יחד עם שני נציגי שלומי אמונים גולדברג ופרנקל. נציג גור הזדהה לבד כנציג "אגודת ישראל בית שמש"

    צילום: גרובייס הפקות
    21:30
    05.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גבורה יהודית בשואה: "העונש על צום כיפור: שבועות של כאבי תופת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיצול יוצא לדרך? פרסום ראשון בהמשך לפרסום שלנו אמש ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן על התפצלות אגודת ישראל בעיר בית שמש לשלומי אמונים  והסיעה המרכזית שירוצו בנפרד כדי להוכיח את כוחן. הערב, נציג בעלזא בעיריית בית שמש, חבר המועצה ישעיה ויסמן הזדהה בישיבת ההזדהות עם סיעת שלומי אמונים, יחד עם שני נציגי שלומי אמונים גולדברג ופרנקל. נציג גור הזדהה לבד כנציג "אגודת ישראל בית שמש".

    סיעת "שלומי אמונים" ביקשה בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם 'הסיעה המרכזית' לבדוק את הכוח של כל אחד, אם זה בריצה נפרדת, מכתבים מהקהילות או פריימריז. (הסיעה המרכזית = החצי השני של אגודת ישראל. בבחירות אחרונות השניים קיבלו 4 מנדטים כשרצו ביחד, עם רוטציה על סגנות העיר, בחירות לפני קיבלו 2 מנדטים כל אחת בנפרד) בשלומי אמונים המקומית מעריכים שהתוצאה תהיה 65% לטובתם, 35% לסיעה המרכזית. בסיעה המרכזית עצמה עדיין לא הוחלט במי לתמוך לראשות העיר.

    כאמור, פיצול הסיעות עלול להשליך על הבחירות לראשות העיר כאשר מסתמן כי שלומי אמונים יתמכו במועמד דגל התורה שמואל גרינברג, והסיעה המרכזית עשויה לתמוך בראש העיר המכהנת בלוך, כאשר הכל תלוי בקלפים שמסתדרים אט אט במערכת הפוליטית ובמיוחד לאחר הכרעת ש"ס הצפויה הערב ועשויה לשנות את כל התמונה הארצית.



    0 תגובות